Pytania i odpowiedzi

Wniosek o pożyczkę
Pożyczka
Inne pytania
  • Kto może wnioskować o pożyczkę? 

    Pożyczkę może otrzymać osoba fizyczna, która:

    • mieści się w przedziale wiekowym 20-75 lat,
    • posiada obywatelstwo polskie lub kartę stałego pobytu,
    • dysponuje aktywnym rachunkiem bankowym,
    • nie posiada zaległości w spłatach przekraczających 6 miesięcy,
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    • ma pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

    Zarejestruj się tutaj.

  • Jak mogę złożyć wniosek o pożyczkę? 

    To bardzo proste, wybierz na po prawej stronie kwotę pożyczki, która Cię interesuje i kliknij Pożyczam.

    Do rejestracji potrzebujesz:

    • aktualny dowód osobisty lub paszport oraz kartę stałego pobytu (jeśli nie jesteś obywatelem Polski);
    • aktywny numer telefonu komórkowego;
    • adres e-mail;
    • adres zameldowania;
    • dane do logowania do Twojego banku, za pomocą którego dokonasz identyfikacji.

    Zarejestruj się już teraz!

  • Jakie są koszty pożyczki? 

    Aktualny koszt pożyczki jest zawsze widoczny przy kwocie, o którą chcesz wnioskować. Nic nie ukrywamy, wszystko jest łatwo dostępne, jak nasza pożyczka.

  • Na jak długo mogę pożyczyć pieniądze? 

    W InstaFin udzielamy pożyczek na 30 dni. Jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, możesz dokonać zwrotu następnego dnia roboczego.

  • Jak zweryfikować swoje dane? 

    W trakcie rejestracji poprosimy Cię o zalogowanie do Twojego banku, przy użyciu automatycznej weryfikacji danych Kontomatik. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że Ty to TY i na jakie konto mamy przelać pożyczkę.

  • Co to jest automatyczna weryfikacja danych Kontomatik? 

    To ekspresowy sposób identyfikacji, dzięki któremu bardzo szybko otrzymasz decyzję dotyczącą Twojej pożyczki.
    W trakcie rejestracji wystarczy, że wybierzesz bank, w którym masz swoje konto osobiste i zalogujesz się do niego. Dzięki temu udostępnisz nam niezbędne dane do weryfikacji Twojej tożsamości i pozyskania konta bankowego, na który przelejemy pożyczkę.

  • Jaka jest maksymalna kwota pożyczki? 

    W przypadku pierwszej pożyczki, maksymalna kwota o jaką możesz wnioskować to 5 000 zł.
    W przypadku kolejnych pożyczek, maksymalna kwota wzrasta nawet do 9 000 zł.
    (Limit pożyczki jest uzależniony od oceny zdolności kredytowej).

  • Czy jeśli mam negatywny wpis w BIK to mogę wnioskować o pożyczkę? 

    Każdy wniosek oceniamy indywidualnie. Fakt negatywnego wpisu w BIK, nie powoduje automatycznej decyzji odmowy wypłaty pożyczki.
    Złóż wniosek tutaj.

  • Czy mogę wnioskować o pożyczkę, jeśli mam jeszcze nie spłacone inne kredyty w bankach/firmach pożyczkowych? 

    Oczywiście, że tak. Posiadanie otwartego zobowiązania w innych instytucjach nie spowoduje automatycznej odmowy. To czy wypłacimy pożyczkę zależy od Twojej pozytywnej oceny zdolności kredytowej.

  • Nie spłaciłem jeszcze pożyczki w InstaFin, czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę? 

    W InstaFin możesz mieć tylko jedną otwartą pożyczkę w jednym czasie. To znaczy, że jak tylko spłacisz obecne zobowiązanie, to od razu możesz wnioskować o kolejną pożyczkę u nas.

  • Ile będę czekał na decyzję kredytową? 

    Decyzja kredytowa podejmowana jest bardzo szybko, w ciągu kilku minut otrzymasz od nas SMS z decyzją. W przypadku decyzji pozytywnej wykonamy przelew ekspresowy na Twoje konto.

  • W jaki sposób dostanę pieniądze?

    Wypłatę pożyczki zawsze realizujemy na Twoje konto bankowe. Używamy przelewów ekspresowych, więc od momentu otrzymania pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki, pieniądze w ciągu kilku minut będą na Twoim rachunku.

  • Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL? 

    Odwołać zastrzeżenie numeru PESEL możesz w 100% online oraz bezpłatnie.

    Poniżej dostępne opcje odwołania zastrzeżenia numeru Pesel:

    1. W aplikacji mObywatel

    Pełną instrukcję, jak to zrobić znajdziesz na rządowej stronie: https://info.mobywatel.gov.pl/uslugi/zastrzez-pesel

    Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej aplikacji, do jej zarejestrowania będziesz potrzebować profilu zaufanego.

    1. Bezpośrednio na stronie rządowej

    https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie

    Aby skorzystać z usługi, potrzebujesz profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego, e-dowodu lub danych do logowania do bankowości elektronicznej.

    1. W urzędzie gminy
  • Gdzie znajdę umowę pożyczki? 

    Umowę pożyczki wysłaliśmy na Twój adres e-mail w dniu jej zawarcia. Hasłem do pliku jest Twój numer PESEL.

  • Jak mogę spłacić pożyczkę? 

    To jeszcze prostsze niż wzięcie pożyczki w InstaFin.

    Zaloguj się na profil klienta i wybierz opcje Spłać pożyczkę.

    Zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie wybierzesz swój bank, zalogujesz się i zatwierdzisz spłatę. Płatności realizujemy przelewem ekspresowym, więc już po chwili otrzymasz SMS z potwierdzeniem spłaty pożyczki i będziesz mógł wnioskować o kolejną.

  • Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej? 

    Oczywiście, że tak. Pożyczkę możesz spłacić w każdym momencie. Po zalogowaniu na profil klienta widzisz aktualną kwotę do spłaty na dziś.

  • Gdzie znajdę kwotę do spłaty pożyczki? 

    Aktualna kwota do spłaty Twojej pożyczki jest zawsze widoczna na Twoim profilu klienta. Wystarczy, że się zalogujesz na stronie Instafin.

  • Czy mam prawo odstąpić od umowy pożyczki zawartej przez internet? 

    Tak, masz prawo odstąpić od umowy pożyczki w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Wystarczy, że wyślesz do nas maila w tej sprawie, gdzie jasno poinformujesz nas o chęci odstąpienia.

  • Jak mogę zalogować się na Profil Klienta? 

    Na stronie InstaFin w prawym, górnym rogu kliknij przycisk Zaloguj się, następnie wpisz numer telefonu i poczekaj na jednorazowe hasło. Wpisz je i zaloguj się.

  • Jak zmienić konto bankowe? 

    Aby zmienić konto bankowe wystarczy, że zalogujesz się na swój profil klienta i wejdziesz w zakładkę Dane osobowe. Następnie wciśnij Edytuj przy Rachunku bankowym i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

  • Jak mogę zmienić dane kontaktowe? 

    Aby zmienić dane kontaktowe wystarczy, że zalogujesz się na swój profil klienta i wejdziesz w zakładkę Dane osobowe. Przy danej, która wymaga aktualizacji wciśnij Edytuj i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Wybierz kwotę
500
5 000
Przy pierwszej pożyczce możesz wybrać kwotę nie przekraczającą {max_value} zł
Formularz Informacyjny
Pożyczam 1 000
  • Kwota pożyczki1 000
  • Dzień spłaty
  • Prowizja
  • Odsetki
  • RRSO %
  • Całkowita kwota do spłaty
SZANUJEMY TWOJĄ PRYWATNOŚĆ

Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).

Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.