Pożyczkę może otrzymać osoba fizyczna, która:
Zarejestruj się tutaj.
To bardzo proste, wybierz na po prawej stronie kwotę pożyczki, która Cię interesuje i kliknij Pożyczam.
Do rejestracji potrzebujesz:
Zarejestruj się już teraz!
Aktualny koszt pożyczki jest zawsze widoczny przy kwocie, o którą chcesz wnioskować. Nic nie ukrywamy, wszystko jest łatwo dostępne, jak nasza pożyczka.
W InstaFin udzielamy pożyczek na 30 dni. Jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, możesz dokonać zwrotu następnego dnia roboczego.
W trakcie rejestracji poprosimy Cię o zalogowanie do Twojego banku, przy użyciu automatycznej weryfikacji danych Kontomatik. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że Ty to TY i na jakie konto mamy przelać pożyczkę.
To ekspresowy sposób identyfikacji, dzięki któremu bardzo szybko otrzymasz decyzję dotyczącą Twojej pożyczki.
W trakcie rejestracji wystarczy, że wybierzesz bank, w którym masz swoje konto osobiste i zalogujesz się do niego. Dzięki temu udostępnisz nam niezbędne dane do weryfikacji Twojej tożsamości i pozyskania konta bankowego, na który przelejemy pożyczkę.
W przypadku pierwszej pożyczki, maksymalna kwota o jaką możesz wnioskować to 5 000 zł.
W przypadku kolejnych pożyczek, maksymalna kwota wzrasta nawet do 9 000 zł.
(Limit pożyczki jest uzależniony od oceny zdolności kredytowej).
Każdy wniosek oceniamy indywidualnie. Fakt negatywnego wpisu w BIK, nie powoduje automatycznej decyzji odmowy wypłaty pożyczki.
Złóż wniosek tutaj.
Oczywiście, że tak. Posiadanie otwartego zobowiązania w innych instytucjach nie spowoduje automatycznej odmowy. To czy wypłacimy pożyczkę zależy od Twojej pozytywnej oceny zdolności kredytowej.
W InstaFin możesz mieć tylko jedną otwartą pożyczkę w jednym czasie. To znaczy, że jak tylko spłacisz obecne zobowiązanie, to od razu możesz wnioskować o kolejną pożyczkę u nas.
Decyzja kredytowa podejmowana jest bardzo szybko, w ciągu kilku minut otrzymasz od nas SMS z decyzją. W przypadku decyzji pozytywnej wykonamy przelew ekspresowy na Twoje konto.
Wypłatę pożyczki zawsze realizujemy na Twoje konto bankowe. Używamy przelewów ekspresowych, więc od momentu otrzymania pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki, pieniądze w ciągu kilku minut będą na Twoim rachunku.
Odwołać zastrzeżenie numeru PESEL możesz w 100% online oraz bezpłatnie.
Poniżej dostępne opcje odwołania zastrzeżenia numeru Pesel:
Pełną instrukcję, jak to zrobić znajdziesz na rządowej stronie: https://info.mobywatel.gov.pl/uslugi/zastrzez-pesel
Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej aplikacji, do jej zarejestrowania będziesz potrzebować profilu zaufanego.
https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie
Aby skorzystać z usługi, potrzebujesz profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego, e-dowodu lub danych do logowania do bankowości elektronicznej.
Umowę pożyczki wysłaliśmy na Twój adres e-mail w dniu jej zawarcia. Hasłem do pliku jest Twój numer PESEL.
To jeszcze prostsze niż wzięcie pożyczki w InstaFin.
Zaloguj się na profil klienta i wybierz opcje Spłać pożyczkę.
Zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie wybierzesz swój bank, zalogujesz się i zatwierdzisz spłatę. Płatności realizujemy przelewem ekspresowym, więc już po chwili otrzymasz SMS z potwierdzeniem spłaty pożyczki i będziesz mógł wnioskować o kolejną.
Oczywiście, że tak. Pożyczkę możesz spłacić w każdym momencie. Po zalogowaniu na profil klienta widzisz aktualną kwotę do spłaty na dziś.
Aktualna kwota do spłaty Twojej pożyczki jest zawsze widoczna na Twoim profilu klienta. Wystarczy, że się zalogujesz na stronie Instafin.
Tak, masz prawo odstąpić od umowy pożyczki w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Wystarczy, że wyślesz do nas maila w tej sprawie, gdzie jasno poinformujesz nas o chęci odstąpienia.
Na stronie InstaFin w prawym, górnym rogu kliknij przycisk Zaloguj się, następnie wpisz numer telefonu i poczekaj na jednorazowe hasło. Wpisz je i zaloguj się.
Aby zmienić konto bankowe wystarczy, że zalogujesz się na swój profil klienta i wejdziesz w zakładkę Dane osobowe. Następnie wciśnij Edytuj przy Rachunku bankowym i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Aby zmienić dane kontaktowe wystarczy, że zalogujesz się na swój profil klienta i wejdziesz w zakładkę Dane osobowe. Przy danej, która wymaga aktualizacji wciśnij Edytuj i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.